Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien uw vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ik wil meer weten over de cadeaukaart van Wijn Cadeau

Wat is Wijn Cadeau precies?

»  Wijn Cadeau is dé cadeaukaart van Nederland. Door de hoogwaardige beschikbare wijnen geeft u echt een belevenis cadeau. De kaarthouder kan met de cadeaukaart van Wijn Cadeau een mooie fles wijn of wijnaccessoire uitzoeken.

Waar kan ik Wijn Cadeau kopen?

»  U kunt de cadeaukaart van Wijn Cadeau bestellen via deze website.

In welke waarden is Wijn Cadeau verkrijgbaar?

»  U kunt ieder willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal € 5,00 tot maximaal € 150,00. Op de cadeaukaart van Wijn Cadeau is geen BTW van toepassing.

Welke producten kan ik met de cadeaukaart van Wijn Cadeau kopen?

»  U kunt bij elke acceptant terecht met uw cadeaukaart. U kunt met uw Wijn Cadeau online een fles rode, witte of mousserende wijn bestellen. 

Hoe lang is Wijn Cadeau geldig?

»  Wijn Cadeau heeft een geldigheid van 2 jaar na uitgifte, tenzij anders vermeld. De geldigheid van uw Wijn Cadeau kunt u bekijken m.b.v. de saldochecker.

Is het mogelijk een cadeaukaart van Wijn Cadeau te verlengen?

»  Het is niet mogelijk om uw Wijn Cadeau te verlengen.

> Ik heb een vraag over het geven van Wijn Cadeau

Hoe kan ik een cadeaukaart van Wijn Cadeau geven?

»  Wijn Cadeau geeft u eenvoudig door de cadeaukaart te bestellen op deze website. Wijn Cadeau kunt u opwaarderen in ieder willekeurig bedrag vanaf € 5,- tot maximaal € 150,-. U of de ontvanger ontvangt de Wijn Cadeaukaart altijd in een mooie geschenkverpakking waarbij ruimte is voor een persoonlijke boodschap.

Hoe kan ik Wijn Cadeau betalen?

» U betaalt uw cadeaukaart van Wijn Cadeau met iDeal. Zo kunt u eenvoudig, betrouwbaar en snel internetbankieren via uw eigen bank. Zakelijke bestellingen op factuur kunnen enkel geplaatst worden door contact op te nemen met onze B2B afdeling. Zakelijk op factuur bestellen? Neem telefonisch contact op via 085-3038971 of per mail via zakelijk@cadeauconcepten.nl

Wat is de levertijd van een Wijn Cadeau?

»  Uw bestelling wordt geleverd nadat de betaling is voldaan. Wanneer uw bestelling vóór 17.00 uur is besteld en betaald, dan wordt de cadeaukaart dezelfde dag nog via PostNL verstuurd!

Kan ik de cadeaukaart van Wijn Cadeau ook per e-mail ontvangen?

»  Nee, op dit moment hebben wij nog geen digitale versie van de cadeaukaart die u per e-mail kunt ontvangen. Zodra wij deze dienst gaan aanbieden zullen wij dit duidelijk kenbaar maken.

Hoe wordt Wijn Cadeau verzonden?

»  Uw bestelde cadeaukaart van Wijn Cadeau wordt via PostNL verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten?

» Wanneer u een cadeaukaart van Wijn Cadeau bestelt, betaalt u € 1,95 verzend- en administratiekosten, ongeacht het aantal bestelde cadeaukaarten.

Moet ik betalen voor de verpakking?

» Nee, de cadeaukaart van Wijn Cadeau wordt altijd gratis in een luxe cadeauverpakking aangeleverd. Alleen voor 'niet-standaard' verpakkingen (bijv. gericht op Verjaardag, Sinterklaas, Kerst, Valentijnsdag en Moederdag) kan een kleine toeslag gevraagd worden. Dit wordt dan duidelijk vermeld bij het bestellen.

Ik probeer een cadeaukaart van Wijn Cadeau te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een email naar info@wijn-cadeaukaart.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

Ik heb een cadeaukaart van Wijn Cadeau besteld en betaald, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een mail naar info@wijn-cadeaukaart.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

> Ik heb een vraag over het inwisselen van de cadeaukaart van Wijn Cadeau

Hoe kan ik het saldo van mijn Wijn Cadeau opvragen?

» Vul uw kaartnummer in bij de saldochecker op deze website om het saldo en de geldigheid van uw Wijn Cadeau op te vragen. Het kaartnummer van uw Wijn Cadeau vindt u op de achterzijde van de cadeaukaart.

Hoe kan ik een Wijn Cadeau inwisselen?

»  Ga naar de acceptantenpagina op deze website. Vanuit hier kunt u een mooie fles wijn of wijnaccessoire online bestellen door middel van de code achterop uw cadeaukaart. Afhankelijk van het totaalbedrag is de waarde van uw Wijn Cadeau toereikend of niet toereikend. Een eventueel restantbedrag betaalt u middels Ideal eenvoudig bij.

Kan ik meerdere Wijn Cadeaukaarten tegelijk inwisselen?

»  Jazeker! Bij uw bestelling kunt u meerdere Wijn Cadeaukaarten tegelijkertijd verzilveren door middel van de codes op de achterzijde van de kaarten.

 Moet ik Wijn Cadeau in één keer besteden?

»  Nee, dat hoeft niet. U kunt de Wijn Cadeaukaart in meerdere delen besteden gedurende de geldigheidstermijn van 1 jaar (tenzij anders vermeld) na uitgifte.

Kan ik mijn Wijn Cadeau ook besteden bij één van de verkooppunten?

»  Nee, dit is niet mogelijk. Deze winkels verkopen alleen Wijn Cadeau's, zij accepteren deze cadeaukaart niet als betaalmiddel. U kunt de cadeaukaart van Wijn Cadeau alleen besteden bij de aangesloten acceptanten die op deze site vermeld staan.

Kan ik mijn Wijn Cadeau voor contant geld inwisselen?

»  Nee, Wijn Cadeau kan uitsluitend worden ingewisseld voor een fles wijn of wijnaccessoire naar keuze.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

»  Wijn Cadeaukaarten zijn vrijgesteld van BTW.

Hoe snel worden bestelde producten geleverd?

» In de bevestingsmail die u ontvangt na het bestellen van de cadeaukaart vindt u de levertijd van uw bestelling. Indien u Wijn Cadeau op werkdagen vóór 17.00 bestelt en betaalt wordt deze dezelfde dag nog verstuurd via PostNL.

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn bestelling.

»  Stuur dan een e-mail naar info@wijn-cadeaukaart.nl.

 Wat zijn de betaalmogelijkheden?

» U kunt middels iDeal betalen. Zakelijke bestellingen op factuur kunnen enkel geplaatst worden door contact op te nemen met onze B2B afdeling. Zakelijk op factuur bestellen? Neem telefonisch contact op via 085 - 208 7018 of per mail via zakelijk@cadeauconcepten.nl

> Ik heb een probleem met het inwisselen van de cadeaukaart van Wijn Cadeau

Wat moet ik doen als Wijn Cadeau niet werkt?

»  Er bestaat een kans dat de magneetstrip van uw cadeaukaart is beschadigd of gedemagnetiseerd. Demagnetisering kan gebeuren als de kaart in contact komt met magnetische straling van magneetplaten in winkels, computers of mobiele telefoons. Wanneer uw kaart beschadigd of gedemagnetiseerd is, kunt u een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen u een nieuw exemplaar.

Mijn Wijn Cadeau is ernstig beschadigd. Wat moet ik doen?

»  Wanneer uw kaart beschadigd of gedemagnetiseerd is, kunt u een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen u een nieuw exemplaar.

> Zakelijke bestellingen

Hoe bestel ik cadeaukaart van Wijn Cadeau voor mijn bedrijf?

»  Voor meer informatie over Wijn Cadeau als zakelijk cadeau of zakelijke bestellingen kun u contact op nemen met Wijn Cadeau via info@wijn-cadeaukaart.nl. Of bel naar 085 - 208 7018. Indien de bestelling meer dan €500 bedraagt zal deze aangetekend worden verzonden à €8,05.

Wat zijn de mogelijkheden tot het personaliseren van een cadeaukaart van Wijn Cadeau als zakelijke klant?

»  Er zijn een tal van mogelijkheden voor het op eigen wijze invullen van Wijn Cadeau. Kijk hiervoor onder het tabblad 'zakelijk'  op deze site of neem voor maatwerk oplossingen contact op met Wijn Cadeau via info@wijn-cadeaukaart.nl. Of bel naar 085 - 208 7018.

> Overige vragen

Ik ben per ongeluk mijn Wijn Cadeau kwijtgeraakt. Wat nu?

»  Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw Wijn Cadeau goed en veilig te bewaren, er kan geen aanspraak worden gemaakt op compensatie bij verlies van de pas.

Wanneer weet ik of ik de verdubbelaar heb gewonnen?

»  Op elke eerste maandag van de maand wordt er een winnaar getrokken. De winnaar krijgt hierover bericht. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

> Ik heb een klacht of opmerking over de cadeaukaart

Waar kan ik met mijn klacht of opmerking terecht?

»  Neem in dit geval contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen binnen drie werkdagen op uw klacht reageren.

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw vraag binnen 3 werkdagen beantwoorden.